Miranda De Vlieger - U Loof Ik Heer (Psalm 138)

Thursday, April 21, 2011 ·

Miranda de Vlieger - "U loof ik Heer" Lyrics

U loof ik Heer met heel mijn hart
In eerbied kniel ik voor u neer
Ja, in de tegenwoordigheid
Van goden wijd ik U mijn zangen
Naar 't Heiligdom waar U verblijft
Hef ik het hoofd, ik zal U prijzen
U zult o Heere wijd en zijd
Uw heerlijkheid en trouw bewijzen

Als ik omringd door tegenspoed
Bezwijken moet schenkt U mij leven
Wanneer mijn vijands toorn ontbrandt
Uw rechterhand zal redding geven
U Heer, bent zo getrouw en sterk
U zult uw werk voor mij voleinden
Verlaat niet wat uw hand begon
O levensbron wil bijstand zenden

0 comments:

About this blog

Selamat Datang di Sandlewoodlilakristen.
Lirik Lagu Rohani Kristen Terbaru, Lagu Rohani Daerah, Lagu Kidung Jemaat, Lagu Nyanyian Kidung Baru, Lagu Buku Ende, Lagu Rohani Indonesia dan Lagu Rohani Barat (Top and New Christian Song Lyrics)

Facebook Badge

free counters