Opwekking - Hoe kan ik verder leven Lyrics

Monday, July 4, 2011 ·

Christian Song Lyrics & Video

Hoe kan ik verder leven Lyrics

Hoe kan ik verder leven?
Hoe moet ik verder gaan?
Kan ik ooit vergeven, wat mij is aangedaan?
De wonden in mijn ziel,
de haat en bitterheid
Lijken niet te helen,
niet door woorden, niet door tijd.

Refrein:
Maar als er vergeving is,
kan er genezing zijn
van de pijn en het verdriet diep van binnen
Als er vergeving is,
kan er genezing zijn
En de weg van herstel kan beginnen.

O God, ik heb U nodig
Ik kan het zelf niet
Ik lijk haast te verstikken
In angst en in verdriet
Hoe kan ik ooit vergeven?
Zoals U mij vergeeft
Dwars door alles heen,
wat mij beschadigt heeft.

(refrein)

Geef mij de kracht van Uw liefde,
om verder te gaan
Want is Uw liefde niet sterker dan de dood
Uw vergeving niet dieper dan mijn nood.

Want waar Uw vergeving is,
zal genezing zijn
Van de pijn en het verdriet, diep van binnen
Waar Uw vergeving is,
zal genezing zijn,
en de weg van herstel kan beginnen...
en de weg van herstel kan beginnen...

0 comments: